۱۳۹۶ مهر ۲۵, سه‌شنبه

مجاهد شهید سیدحسین نجاتی کتمجانی بازهم یک قهرمان از بندر انزلی 

مجاهد شهید سیدحسین نجاتی کتمجانی بازهم یک قهرمان از بندر انزلی 

مشخصات مجاهد شهید سیدحسین نجاتی کتمجانی
محل تولد: بندرانزلى
تحصيل: دیپلم
سن: 29
محل شهادت: تهران
زمان شهادت: 1367

به یاد مجاهد شهید سیدحسین نجاتی کتمجانی
 سیدحسین نجاتی کتمجانی، در روز 12آبان سال 1338، در یک خانواده متوسط اهل بندرانزلی به‌دنیا آمد. تحصیلاتش را در رشته طبیعی تا دیپلم به پایان برد. پس از پایان تحصیلاتش، یکسره به فعالیتهای سیاسی و جنگ و گریزهای خیابانی آخرین ماههای حکومت شاه پرداخت. چند ماه از انقلاب گذشته بود که به مجاهدین پیوست و تمام زندگی و هم و غم خود را صرف آرمان والایش در سازمان مجاهدین خلق ایران کرد.
حسین از سال ۵۸به هواداران مجاهدین پیوست و بین اسفند 61تا فروردین 62در جریان حمله پاسداران او و همرزمانش در قرچک ورامین، دستگیر شدند. او را به زندان کمیته فردوسی منتقل کردند و از آنجا به اوین بردند. در بیدادگاه ضدشرعی رژیم آخوندها، او را به 10سال زندان محکوم کردند. حسین مدتی را در اوین گذراند و سالهای آخر اسارتش را در زندان گوهردشت به‌سر برد.

مریم رجوی: دادخواهی قتل‌عام‌شدگان یک مسأله ملی و یک بخش ضروری از کارزار بزرگ ملت ایران برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه است. این کارزار برای گسترش مقاومت و نبرد، برای به‌زیر کشیدن استبداد مذهبی و تحقق آزادی، دموکراسی و برابری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سید حسین علوی املشی ومختصری از مشخصات این قاتل مجاهدین رودسر در گیلان ( در دهه ۶۰ و...)

  سید حسین علوی املشی ومختصری از مشخصات  این قاتل مجاهدین رودسر در گیلان ( در دهه ۶۰ و...) پاسدار سید حسین علوی املشی معروف به حسین علوی م...